
Fremragende kundeservice
Det indebærer den særlige måde, vi taler og agerer på over for vores kunder og skadelidte, når vi er i kontakt med dem.
For at sikre Recover’s høje standard og kvalitet har vi 3 overordnede mål. Udover vores interne mål og kvalitetssikringer, er vi også certificeret i både Servicenormen, ISO 45001, ISO 9001, Achilles JQS, Achilles Service og Ecovadis. Det betyder, at vi opfylder branchens skrappeste krav omkring økonomiske attester, kvalitetsniveau, miljøhensyn, arbejdsmiljø, personaleforhold, uddannelse og underleverandører.
Det indebærer den særlige måde, vi taler og agerer på over for vores kunder og skadelidte, når vi er i kontakt med dem.
Det er ensbetydende med, at vi sammen sikrer et godt arbejdsmiljø, og løbende faglig udvikling.
Vi fokuserer på at forenkle og optimere vores processer, metoder og kommunikation via ny teknologi og innovation.
Se vores gældende certifikater her.