Skab tryghed for beboerne og beskyt jeres ejendom og værdier med en beredskabsaftale med Recover. Vi tilbyder hurtig udrykning, effektiv skadebegrænsning og skræddersyede løsninger til både almene og private boligselskaber.
Opgaverne spænder fra skadeserviceassistance og følgeskadebekæmpelse efter brand, storm, indbrud og vandskader af enhver art til sociale rengøringsopgaver, sanering, rengøring og desinfektion efter skadedyr, graffitirens samt indeklimaopgaver – herunder professionel skimmelsanering og håndtering af opgaver med PCB, asbest og andre farlige stoffer.
En aftale kan være både med og uden vagtcentral-løsning.
Landsdækkende, certificeret kvalitet og fokus på værdiredning sikrer værdi og tryghed i alle jeres boliger.
Med 14 lokationer i Danmark er Recover altid tæt på jeres ejendomme. Med en beredskabsaftale, hvor I bliver en prioriteret kunde, sikrer vores døgnbemandede vagtcentral indledningsvis udrykning inden for 60 minutter i akutte situationer, hvilket er afgørende for at begrænse skadeomfanget og minimere generne for beboerne. Vi forstår vigtigheden af at handle hurtigt og effektivt, uanset om det drejer sig om en vandskade, brand, stormskade eller andet.
Vælger I at tegne en aftale, hvor vi håndterer alle former for henvendelser 24/7/365, tilkalder vi eksempelvis jeres egne godkendte håndværkere, der kender bygningerne og lokationen, såfremt opgaven kræver omgående respons – f.eks. en VVS’er ved varmesvigt eller rørbrud, en elektriker ved strømproblemer, en låsesmed eller elevatorservice. I setup’et indgår, at vores vagtcentral visiterer henvendelsen og vurderer, om opgaven kan vente til førstkommende hverdag, eller om den har akut karakter, som kræver øjeblikkelig assistance. Skal opgaven håndteres straks, rekvirerer vi jeres godkendte håndværker. Kan opgaven vente til førstkommende hverdag, sendes en mail med kontaktoplysninger på beboeren samt henvendelsens art, således at vicevært, teknisk afdeling eller lignende kan håndtere henvendelsen bedst muligt herefter.
For yderligere spørgsmål eller andre henvendelser, skal du være velkommen til at kontakte os.
Ved at indgå en aftale med Recover sikres I som boligselskab en prioriteret VIP-linje til Recover, således at henvendelser fra jer kommer foran ikke-aftalekunder. Dette er særligt værdifuldt i en mangeskadesituation, som eksempelvis skybrud eller storm ind over landet. Håndteres en vandskade ikke korrekt og hurtigt, øges risikoen for skimmelsvamp samt gener som genhusning af lejere/beboere m.v. Vi sørger for al behørig dokumentation, rapporter og billeder til jeres forsikringsselskab – hvis det er en forsikringsdækket skade – hvilket sikrer en smidig erstatnings- og genopbygningsproces. Recover har en fast implementeringsplan, der sikrer en fleksibel overgang til Recover, såfremt I skifter leverandør – såvel som hvis det er første gang, I vælger at indtræde i et sådant samarbejde. Kontakt Recover døgnet rundt på vores hovednummer 70 100 888, eller kontakt Salgsdirektør Jesper Nielsen, mobil 41 89 19 23, jesper.nielsen@recover.dk , såfremt I ønsker at drøfte et muligt samarbejde og høre, hvordan vi kan hjælpe jer i forhold til jeres behov og ønsker.