Sådan klager du.

Hos Recover er en af vores fornemmeste opgaver og mål at levere fremragende kundeservice. Hvis du derfor har været utilfreds, med den service du har modtaget fra os, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan tage hånd om sagen og altid arbejde mod vores vision: at være den ledende ekspert inden for industri- og skadeservice. Hvis du gerne vil klage, kan du sende en mail til: klage@recover.dk

For at vi kan behandle din klage bedst muligt, må du i din mail meget gerne beskrive:

Hvad du er utilfreds med Hvorfor du er utilfreds Om du har et forslag til vores fremadrettede ageren

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, bedes du også oplyse/medsende kontaktoplysninger:

Dit fulde navn Dit telefonnummer Din adresse Evt. anden reference så vi kan finde din sag

Sådan bliver din klage behandlet:

Vi prioriterer vores kunder højt, og vil derfor altid undersøge sagen med det samme. Derfor kommer Recover altid retur på klagehenvendelser hurtigst muligt og altid inden for de første 24 timer på hverdage.

Recovers reklamationsansvarlige

Alternativt kan Recovers reklamationsansvarlig, Jesper Nielsen, også kontaktes:

  • Salgsdirektør

  • +45 41 89 19 23

  • jesper.nielsen@recover.dk

Image related to the text here.